Retourneren
Retourneren
Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop, kun je binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling terugsturen naar I Love Glamour.
De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) met de pakbon direct aan I Love Glamour.
De verzendkosten van het retourneren zijn voor de consument.
Let op: Er gelden andere voorwaarden voor de sale producten en seizoensgebonden producten en privé collectie. Wij geven geen garantie op tassen, stenen, glitters, kralen, knopen, schoudervullingen en pillen van de stof.
Zwemkleding kan vanuit hygiënische redenen niet geretourneerd worden
Retouradres:
I Love Glamour
Purmerenderweg 42
1461 DD, Zuidoostbeemster
Hoe retourneer ik mijn pakket?
Volg eerst de instructies op het aangeleverde formulier.
- Meld I Love Glamour dat u aankoop retour komt. Dit kan via de mail glamourpurmerend@gmail.com
- Stop de items die je wilt retourneren in de originele verpakking, ongedragen met de kaartjes eraan in een verzendzak.
- Vul het bijgeleverde retourformulier in. LET OP! Is deze niet ingevuld kunnen wij u retour NIET verwerken. Mocht er per ongeluk geen formulier in het pakket zitten kunt u op onze site het formulier van ontbinding gebruiken.
- Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
- Plak bijvoorbeeld een A4 met ons retour adres op het pakket (Purmerenderweg 42, 1461 DD, Zuidoostbeemster).
- Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een PostNL punt en reken het retourpakket af. Een bezorgdienst inhuren kost in Nederland ongeveer €7,25 per pakket.
- LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is. Bewaar jou verzendbewijs goed.
- Wij vergoeden GEEN retourkosten.
Ruilen
Heb je toch liever een andere maat? Dan kun je binnen 10 dagen na ontvangst jouw bestelling terugsturen.
Wanneer wij jouw retourzending hebben ontvangen, wordt het item (mits voorradig) binnen 10 werkdagen omgeruild. Mocht het item niet binnen 10 werkdagen op voorraad komen dan zijn we helaas genoodzaakt het bedrag te crediteren. Hiervan wordt je uiteraard op de hoogte gehouden.
Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen:
- In onbeschadigde staat zijn, NIET gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
- Er zijn GEEN voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Zwemkleding kan vanuit hygiënische redenen niet geretourneerd worden
- Sieraden, Lingerie en Zwemkleding kunnen uit hygiënisch redenen niet geretourneerd worden.
- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, dan behouden wij ons recht voor om zendingen terug te sturen en u de verzendkosten in rekening te brengen.
- SALE artikelen/seizoensgebonden artikelen en privé tassen mogen niet geretourneerd worden. Ongebruikelijke sale is of een sale vanaf 50%, omdat wij dan geen marge meer overhouden voor het retourproces.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het tot 7 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. De wettelijke termijn is even lang als de termijn dat de klant het artikel heeft mogen houden (14 dagen) maar wij zijn vaak wel iets sneller. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Let op: wij betalen terug via MolliePayments
Te laat retourneren:
Mocht je het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, en kan iemand anders dit ook niet voor je doen, licht ons dan a.u.b. in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor. Stuur je het pakket naar ons op buiten het wettelijke retourtermijn, dan kunnen wij je retourpakket helaas niet aannemen.
Let Op!
Het is niet de bedoeling dat de consument het retour pakket zelf komt afleveren op het retour adres. Dit is overigens ook niet onze locatie waar wij gevestigd zitten maar een afgifte punt voor onze pakketten. Mocht de consument dit wel doen, kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden als het pakket kwijt raakt. Verzend het retourpakket daarom ook gewoon via een bezorgdienst.